keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Kahvakuulia ja Kukkia! :-)

Olin tässä päivänä yhtenä kaupoilla kiertelemässä, ja hakeuduin Maybellinen tiskin ääreen. Se vihreä Maybellinen lakka oli tosi laadukas mun mielestä, joten rupesin miettimään että josko sieltä Maybellinen valikoimasta löytyisi muitakin kivan värisiä lakkoja. Ja löytyihän sieltä! Etenkin ne Forever Strong Pro- lakkasävyt oli kivoja! Hintaa noin 7 euroa, ei paha.

Myös Goshilla on monta kivaa sävyä, jotka haluaisin. Niiden hinnat on myös alle kympin.

Tällä kertaa maltoin olla shoppailematta! Hurraa! Kun on jo kertynyt sen verran uusia lakkoja, joita ei ole vielä ehtinyt kokeilla...

Minkälaisia kokemuksia sulla Maybellinen ja Goshin lakoista?

Mutta nyt asiaan! Olin menossa kahvakuulakurssille, joten tokihan sinne tarvittiin teeman mukaiset kynnet:




Mä oon tällä tavalla vähän outo! :-D

Alla Lumenen Natural Code Party On (joka ei muuten ole laadullisesti hyvä, vaikka sävy on kiva), päälle nimettömiin ja peukkuihin töpöttelin valkoista Mavalaa ajamaan magnesiumin asiaa ja vielä muihin sormiin ohjaajamme mukaisesti Kukat! Kuulat piirsin ohuella meikkisiveltimellä käyttäen mustaa koristelulakkaa ja vanhaa Wet&Wildin pinkkiä. Päälle vielä pari kerrosta päällyslakkaa.

Voin kertoa että oikean käden kuulat oli hieman epämuodostuneita... :-D

Ei kommentteja: